Werk je browser bij

Zo te zien gebruik je een verouderde of niet ondersteunde browser.
Gebruik een recente versie van één van de volgende browsers voor een optimale werking van deze website

Download ChromeDownload FirefoxDownload Edge

Veel gestelde vragen


Ik heb tickets gekocht voor een verkeerde dag/tijd of kan niet komen, kan ik de tickets annuleren?

Online gekochte kaarten kunt zelf online terugboeken wanneer u verhinderd bent, echter altijd minimaal 45 minuten voor aanvang van de voorstelling.
Tot 10 uur voor aanvang van de voorstelling rekenen we alleen € 1,50 transactiekosten.
Wanneer u kort van te voren wil terugboeken houden we 20% van het tegoed in.
(het is voor ons niet meer mogelijk om op korte termijn de tickets alsnog te verkopen)

Bij online aangeschafte tickets zonder een account kunt u alsnog een account aanmaken.
Zolang het emailadres hetzelfde is als waarmee de aangeschafte tickets waren gekocht met een gastaccount, kunt u alsnog zelf de aangeschafte tickets annuleren.
Uw tickets aangeschaft met een nationale bioscoopbon worden meegenomen in de tegoedcode die u ontvangt op uw account.
Dit tegoed blijft 1 jaar geldig en is in te wisselen bij elke voorstelling.

Een eventuele donatie aan ons goede doel (Dierenasiel Argos) wordt niet teruggeboekt op uw account.

Bij zeer dringende/acute situaties, kunt u tijdens onze openingstijden telefonisch contact opnemen.
Dit dient echter te allen tijde 30 minuten voor aanvang van de betreffende voorstelling te gebeuren.

Ik kom er pas na de film, de volgende dag achter dat ik tickets had voor een film waar ik niet ben geweest.
Krijg ik dan alsnog een tegoedbon?
Ik heb nu geen film gezien?

Helaas kunnen wij geen geld of tegoedbon geven.
Wij hebben de tickets/stoelen niet aan iemand anders kunnen verkopen en de tickets ook al afgedragen aan de filmmaatschappij.

Als ik zondag op de website kijk zie ik vaak nog maar 3 dagen staan.

Dat is juist, wij programmeren doorgaans op maandagmiddag de nieuwe filmagenda, die dan donderdag begint. Voor de vakanties zie je vaak meer weken op de site.


Wat moet ik meenemen als ik online heb betaald via Ideal?

U krijgt van ons een geautomatiseerde email met QR code. Neem deze code mee, op uw telefoon of afgedrukt.
Het is bij ons mogelijk om deze code zelf te scannen bij de kassa, u ontvangt dan uw ticket(s).


Kan ik mijn eigen 3D bril meenemen?

Ja, dat kan. Heeft u geen bril, dan kunt u deze tegelijk met het ticket aanschaffen bij de kassa of online. Koopt u online een ticket, loopt u dan alsnog even langs de kassa of bar boven waar u een bril kunt afhalen op vertoon van uw ticket. Brillen zijn ook los te koop bij de bar.


Tot wanneer draait een titel bij jullie in de bioscoop?

Dat weten wij vaak ook niet. Het is afhankelijk van de populariteit van een titel en het aanbod van nieuwere titels of een film nog geprogrammeerd wordt. Kijkt u daarom op maandagmiddag even op onze site, dan staat doorgaans het nieuwe (week) programma weer online.


Mag ik mee naar de zaal om mijn kinderen te brengen?

Wij kunnen geen personen zonder geldig entreebewijs toelaten na het kaartverkooppunt.
Jonge kinderen die niet zelfstandig naar de zaal kunnen hebben nog begeleiding van een ouder/verzorger nodig om een voorstelling bij te wonen.

Is het nodig om tickets vooraf te bestellen?

Wij raden aan om tickets vooraf te bestellen, u weet dan zeker dat er plek is in de zaal. Wanneer u uw telefoonnummer en/of e-mailadres invult kunnen wij u in het zeldzame geval van een storing proberen tijdig te bereiken.
Tijdens onze openingstijden kunt u telefonisch reserveren op nummer 0515 412341

Is het nodig om eerder te komen dan de film start als ik al tickets online heb gekocht?

Wij raden altijd aan om 20 minuten (sommige dagen of voorstellingen zelfs 30 minuten) vooraf aanwezig te zijn.
Wij hebben namelijk vrije plaatsten, het kan dus gebeuren dat u anders niet meer bij elkaar zit.