Veel gestelde vragen

Als ik zondag op de website kijk zie ik vaak nog maar 3 dagen staan.

Dat is juist, wij programmeren doorgaans op maandagmiddag de nieuwe filmagenda, die dan donderdag begint. Voor de vakanties zie je vaak meer weken op de site.


Wat moet ik meenemen als ik online heb betaald via Ideal?

U krijgt van ons een geautomatiseerde email of sms met QR code. Neem deze code mee, op uw telefoon of afgedrukt.
Het is bij ons mogelijk om deze code zelf te scannen en u ontvangt dan uw ticket(s).
Mocht u assistentie nodig hebben dan scant één van de medewerkers uw code waarna u uw ticket(s) ontvangt.


Moet ik mijn eigen 3D bril meenemen?

Ja, dat mag. Heeft u geen bril, dan kunt u deze tegelijk met het ticket aanschaffen bij de kassa of online. Koopt u online een ticket, loopt u dan alsnog even langs de kassa of bar boven waar u een bril kunt afhalen op vertoon van uw ticket. Brillen zijn ook los te koop bij de bar.


Tot wanneer draait een titel bij jullie in de bioscoop?

Dat weten wij vaak ook niet. Het is afhankelijk van de populariteit van een titel en het aanbod van nieuwere titels of een film nog geprogrammeerd wordt. Kijkt u daarom op maandagmiddag even op onze site, dan staat doorgaans het nieuwe (week) programma weer online.


Mag ik mee naar de zaal om mijn kinderen te brengen?

Wij kunnen geen personen zonder geldig entreebewijs toelaten na het kaartverkooppunt.
Jonge kinderen die niet zelfstandig naar de zaal kunnen hebben nog begeleiding van een ouder/verzorger nodig om een voorstelling bij te wonen.