Veel Gestelde Vragen
Algemeen
Kan ik mijn eigen 3D bril meenemen?
Ja, dat kan. Heeft u geen bril, dan kunt u deze tegelijk met het ticket aanschaffen bij de kassa of online.
Koopt u online een ticket, dan wordt de bril bij de kassa na het scannen van uw QR code van het ticket meegegeven.
Brillen zijn ook los te koop bij de kassa.
De aangeschafte 3D bril is van uzelf en kunt u bewaren voor volgende 3D voorstellingen, zodat u deze niet telkens opnieuw hoeft te kopen.
Mag ik mee naar de zaal om mijn kinderen te brengen?
Wij kunnen geen personen zonder geldig entreebewijs toelaten na het kaartverkooppunt.
Jonge kinderen die niet zelfstandig naar de zaal kunnen hebben nog begeleiding van een ouder/verzorger nodig om een voorstelling bij te wonen.
Mijn kind is bijna 16 en wil graag naar een 16+ film, ik geef hier als ouder toestemming voor.
Iemand jonger dan 16 jaar mag niet naar een 16+ film, ook niet als u daar als ouder toestemming voor geeft.
De leeftijdsgrens van 16 jaar is wettelijk bepaald en daar kunnen wij als bioscoop zijnde niks aan doen.
Geen 16 jaar is geen toegang maar ook geen geld retour of een tegoedbon.
Tickets
Ik heb tickets gekocht voor een verkeerde dag/tijd of kan niet komen, kan ik de tickets annuleren?
Online gekochte kaarten kunt u zelf online terugboeken. Echter altijd minimaal 30 minuten voor aanvang van de voorstelling.
Het is niet mogelijk om maar 1 ticket van de gekochte kaarten terug te boeken. Als u uw tickets terugboekt, dan geldt de terugboeking voor de gehele bestelling.
Tot 4 uur voor aanvang van de voorstelling rekenen we alleen €1,50 transactiekosten.
Wanneer u korter van te voren wilt terugboeken houden we 10% van het tegoed in. (het is voor ons meestal niet meer mogelijk om op korte termijn de tickets alsnog te verkopen)
Bij online aangeschafte tickets zonder een account kunt u alsnog een account aanmaken.
Zolang het emailadres hetzelfde is als waarmee de aangeschafte tickets waren gekocht met een gastaccount, kunt u alsnog zelf de aangeschafte tickets annuleren.
De tickets die u heeft aangeschaft met een nationale bioscoopbon worden meegenomen in de tegoedcode die u ontvangt op uw account.
Dit tegoed blijft 1 jaar geldig en is in te wisselen bij elke voorstelling.
Een eventuele donatie aan ons goede doel (Dierenasiel Argos) wordt niet teruggeboekt op uw account.
Bij zeer dringende/acute situaties kunt u tijdens onze openingstijden telefonisch contact opnemen.
Dit dient echter te allen tijde 30 minuten voor aanvang van de betreffende voorstelling te gebeuren.
Ik kom er pas na de film, de volgende dag achter dat ik tickets had voor een film waar ik niet ben geweest.
Krijg ik dan alsnog een tegoedbon?
Ik heb nu geen film gezien?
Helaas kunnen wij geen geld of tegoedbon geven.
Wij hebben de tickets/stoelen niet aan iemand anders kunnen verkopen en de tickets ook al afgedragen aan de filmmaatschappij.
Wat moet ik meenemen als ik online heb betaald via Ideal?
U krijgt van ons een geautomatiseerde email met QR code. Neem deze code mee, op uw telefoon of afgedrukt.
Het is bij ons mogelijk om deze code zelf te scannen bij de kassa, u ontvangt dan uw ticket(s).
Gaat u naar een 16+ film, neem dan ook uw legitimatie mee.
Is het nodig om tickets vooraf te bestellen?
Wij raden aan om tickets vooraf te bestellen, u weet dan zeker dat er plek is in de zaal. Wanneer u uw telefoonnummer en/of e-mailadres invult kunnen wij u in het zeldzame geval van een storing proberen tijdig te bereiken.
Tijdens onze openingstijden kunt u telefonisch reserveren op nummer 0515 412341
Is het nodig om eerder te komen dan de film start als ik al tickets online heb gekocht?
Wij raden altijd aan om 20 minuten (sommige dagen of voorstellingen zelfs 30 minuten) vooraf aanwezig te zijn.
Wij hebben namelijk vrije plaatsten, het kan dus gebeuren dat u anders niet meer bij elkaar zit.
Filmprogramma
Als ik zondag op de website kijk zie ik vaak nog maar 3 dagen staan.
Dat is juist, wij programmeren doorgaans op maandagmiddag de nieuwe filmagenda, die dan donderdag begint. Voor de vakanties ziet u vaak meer weken op de site.
Tot wanneer draait een titel bij jullie in de bioscoop?
Dat weten wij vaak ook niet. Het is afhankelijk van de populariteit van een titel en het aanbod van nieuwere titels of een film nog geprogrammeerd wordt. Kijkt u daarom op maandagmiddag even op onze site, dan staat doorgaans het nieuwe (week) programma weer online.